Emotie in zbor




  Mi se desprind bucati de suflet si zboara....Se unesc in cercuri, se alearga, chicotesc si se duc spre orizontul infinit, iar eu am uitat de ceasurile care arata ore grabite.
Plec de aici si  feresc aerul bland, intre aripi....
  Vad continentele fara harti, le simt caldura si mizeria, le aud. Oameni imi fac din maini , de jos.
Imi ard narile, si ma doare dorul asta cumplit pe care l simt abia acu.
................................................................................................................................................................
  Se misca soarele pe casele oamenilor, in odai si pe chipurile copiilor. Oare le o fi cald ?
 Batranii isi intind mainile pline de dureri inspre faramele de sperante si credinta. Ploua , acolo jos, pe langa ei.
   Din vietile lor au mai ramas petice de sperante si dragoste. Celelalte lucruri, se perinda prin memoria obosita. Lumea nu mai are aceleasi povesti, caci in fiecare zi apar altele.
 ................................................................................................................................................................
  Mi am adus aminte de tara in care vreau sa locuiesc. De tine. De noi si copiii nostri . De casa pe care mereu o lasam descuiata. De lucrurile pe care le facem in graba uneori si apoi plangem. De zilele in care ne iubim fara timp. De  parcul in care ne am cunoscut, si cum ne dadeam in leagane. De bluza calda aruncata pe fotoliu. De lucruri ce nu se vad decat in ochii nostri....
   De  viata si de zbor.

    
  


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini