Un Craciun singura ,,acasa''. HO HO HI HI HO HI

 Ho ho ho.....zice Mosul cand vine la copiii ce au fost cuminti tot anul, care au ascultat de parinti si care si au scris dorintele ce vor sa fie implinite.
  Hi hi hi zic eu, ca probabil am atipit pe cand sa-l prind pe Mosu anul acesta de barba , sa vad daca e reala; ori poate nu a mai trecut pe la mine ( posibil sa fi considerat ca am fost obraznica?!) . Poate.
  Lucruri date de Craciunul de anul asta? Pai sunt cateva constientizari  pretioase:




 1. Craciunul  inseamna cat de aproape poti fii de cei dragi, cat de mult poti sa iubesti, incepand macar cu perioada asta, daca nu ai inceput mai devreme. De Craciun, familiile se aduna, se bucura ca nu s au revazut de atata timp, sarbatoresc acest lucru cu totii, aratandu si minunatele sentimente ce ii leaga pe toti, razand, amintitndu si momentele petrecute impreuna si ..sadind sperante.
2.Colinda este magica,  traditia romaneasca  are unul din cele mai frumoase ritualuri de Craciun, o anuntare a bucuriei care urmeaza pentru sufletul oamenilor..Se vesteste ca Domnul nostru se naste, Cel care va avea grija de noi mereu! Copiii care colinda sunt o incantare, primiti -i in casele voastre!
3.Darurile se fac doar din inima. Fie ca sunt cuvinte, carti, bomboane, haine sau orice altceva, ele se ofera doar cu ..emotie! Am daruit cateva cuvinte celor apropiati, si emotia daruirii a ajuns atat de repede la ei, incat bucuria a fost de ambele parti. Win-win! Ce faci ca celor care totusi nu stiu absolut deloc  despre ce inseamna Craciunul , sau poate au stiut candva, sa aiba sansa asta,  sa simta si  ei putina caldura?Daruieste le ceva!!! Au nevoie, si daca tot ai , de ce sa nu faci un bine si aproapelui tau, de ce sa nu bucuri si pe cei care au nevoie de un zambet?
4. Nimeni nu e singur de Craciun. Fie ca ai sau nu familie( sot, tata, parinti, frati), fie ca ai casa ta sau nu, ceva tot ai. Ai cu siguranta cativa prieteni care te au in inima lor si se gandesc la tine, ai cu siguranta un loc in care iti petreci noptile si zilele, cautand fericirea, deci asta inseamna deja ca ..ai! Fii recunoscator, iti va da un simt al libertatii extraordinar!


    Mi am dorit ca acesta sa fie in Craciun special, iesit din tipare, si cam asa a fost. Am vrut sa trec dincolo de limitele anilor trecuti; anul acesta mi am propus sa ma concentrez intr-devar doar pe ceea ce am. Si am multe lucruri pentru care sa fiu recunoscatoare, sanatatea ar fi primul din ele. Am invatat , tot Craciunul acesta, ca lucrurile care nu se vad  sunt cele care conteaza.
    Daca ar fi sa ma intrebe cineva ce mi am dorit de Mos Craciun si nu mi s a dat, as spune ca nu mi am dorit nimic mai mult decat am deja.  A fost un Craciun aventuros:)
 Dar pentru anul viitor, sunt absolut convinsa ca mosu' imi va aduce de 3 ori sacii pe care nu a mai putut sa mi -i lase anul acesta. Cred ca voi incepe deja sa -i scriu!
  Dragii mei, va las  sa va bucurati de ceea ce insemna pentru voi Craciunul si toate lucrurile ce au insemnatate in acesta perioada pentru voi. Fiti totusi, la fiecare pas, mai buni, mai blanzi, mai iubitori si ami recunoscatori!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini