Insomnie de dragoste



Du- ma de mana pana la capatul dragostei noastre nebune de o viata , leaga -ma la ochi si tine ma de mana,   hai sa privim impreuna la noi din cele mai neobisnuite colturi ale ochilor insetati mereu de privelisti ...
      Sunt aici doar cat ma tine respiratia plamanilor mei , cu o inalta senzatie de lesin ..de dragoste si dor. Sunt aici cu stomacul, cu inima, cu mainile mele peste visele noastre, cu tamplele in mainile tale si cu sufletul acoperit cu o patura mare si atat de calduroasa. Nu simt nimic din ce nu mi trebuie, am exact ce mi am dorit, ce am asteptat. Traiesc, deci zambesc, traiesc, deci ma sting doar cand vreau si tot in brate la tine, traiesc, deci imi iau aripile la subrat si ma duc pe deal sa zbor cu ele, sa te plimb prin cele mai frumoase tari din lume, sa ti dau curcubee , si sa mi lasi dimineti cu vocea ta nepatrunsa de vreo aroganta.
   Cand revin, fugim amandoi spre lacuri si munti goi de orice suflare , le patrundem fara sa le cerem  sa se prezinte, sa ne observe, sa ne cuprinda in ochii lor .
 Nu vad un alt mod de a renaste in fiecare zi, noi doi si tot universul ce tinde spre evolutie. E sublim.  Si noi  nu ne mai saturam sa descoperim.Sa iubim tot ce se poate iubi pe lumea asta, mirosul camasii necalcate in diminetile reci in care patul pleaca de sub noi, zumzetul vreunei gaze  care se plimba curioase de toate soaptele care se duc dintr o ureche in alta, raza de soare care ne face sa visam atat de mult si de cald, si de bine..
   Nu stiu nimic parca despre altii si stiu totul doar prin identitatea noastra. E un paradox, e o usa ce se inchide si deschide daca stii cuvantul secret, pentru altii o enigma, pentru noi un joc de copii, o parola ce duce doar in lumea noastra . Se intampla sa ne iubim din secolul iubirilor mari, inca de pe atunci ti am ales numele, si vocea, si toate soaptele cu care ma astepti in alte lumi in fiecare zi.. Suntem predestinati , traim in aceeasi  lume intoarsa pe toate partile de noi si  ne uitam fara ceas, la aceeasi ora de pe peretele viitorului nostru.

                               

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dans de imagini

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.