Degete intinse

Arunca mi cate un deget pe marile intinse ale ochilor tai , sa le stiu numele.
  Lasa ma acolo , unde nu se aude decat corabia si tarmul, povestea si crabii , noi , toti ceilalti veniti din urma.
 Traieste mi setea, dorul si nebunia cand apleci urechea la pamantul ce te place si te ar saruta el daca ar putea.
Adu mi aminte.Da, adu mi aminte de tot ce am uitat din secunda trecuta si nu uita ca si in secunda ce va urma se naste o secunda ce tocmai a fost ..
 Pune mi capul seara intre mainile tale, cheama vantul si taci.
 Nu mi spune numele zilelor caci nu le cunosc si nici nu vreau. Lasa marea sa se intinda peste gleznele mele , si mangaie mi genunchii cat inca e seara...






 Va veni si ploaia in geamurile verandei de pe care lansam visuri sau morti ale visurilor noastre, vor veni si acele alte 3 anotimpuri, totul va fi acolo nu pentru prima data, dar poate pentru o singura data altfel. Imi astept intrebarile si raspunsurile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini