2013...:)

Imi iau incet incet ramas bun de la un an cu impliniri, cu oameni ce au fost alaturi de mine, si care mi au adus lacrimi sau zambete; imi iau ramas bun de la succesele mele sau greselile mele. Imi mai iau ramas bun de la toate situatiile bune sau rele prin care am trecut, sunt recunoscatoare pentru ele, caci din fiecare am tras macar o concluzie daca nu am si invatat cateva lucruri.
Imi iau ramas bun si de la dezamagirile care pe moment erau motive bune de a fi suparata, trista, sau nervoasa si de a revarsa acele stari sau atitudini in jurul meu.
Le spun adio la toate cate au fost in inima, minte sau pe limba, si nu le las loc in memoria mea.
Intru in anul cel nou cu o inima goala, plina de zambete , si de iubire, recunostinta pentru momentul in care ma aflu!

Las loc in suflet anul acesta pentru oameni frumosi, locuri speciale, vise implinite , zambete largi , daruire, recunostinta zilnica, dragoste, iubit , prieteni mereu aproape, timp pentru mine, zile senine si nopti cu creativitate, si fericire.

Imi doresc ca in anul 2013, oamenii sa devina mai constienti, mai buni, sa fie sanatosi, sa se roage lui Dumnezeu, sa daruiasca mai mult, sa lase egoismul la o parte si rautatile, si sa se gandeasca mai mult la ceilalti. Imi doresc sa vad numai oameni impliniti, schimbati si mai aproape unii de altii!
           

Din suflet, cu mult drag,
La multi ani!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dans de imagini

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.