Un centimetru de intimitate



 Un centimetru de intimitate. Un snur de imagini aprinse, parafrazate, cu miros de lavanda.Firele mele calde de par si respiratia ta adanca.


   Joc febril, secunde in asteptare si ..start! Soapte undeva in spatiile dintre axonii mei si dorintele tale, apoi tacere. Unde? Cand?...cum???!Da - mi mana. De ce nu aprinzi lumina? Nu te vad prea bine.
Tunete din plamanii tai si eu, chiar in bataia lor. Spasme secundare, cu gust odios de frenetic si flash-uri palpabile. Le vezi ?
  Dar tu ce faci?Adormi....?!!?Vinul ala rosu.Da -mi repede un foarfec , trebuie sa tai panglica asta ce s a agatat de noi.

 ...secunde sau minute iar, putin mai tarziu. Am niste prafuri in gura cu gust ciudat, mi ai dat ceva?

AAh, am uitat. Nu trebuia sa mi iau pastilele azi. Macar am mai facut o prostioara pe ziua de azi. Sunt ..multumita.

 Tu ce faci acum? A, te ai ..trezit. Sa trag perdeaua? Poate e mai bine. Nu, o las asa , e mai comfortabil pentru cearsafurile tale . Eu cred ca ma voi duce la Nadia acum..E singura si ..nu are tigari.

 Tu fa-te comod prin, zgomotul  tocurilor mele Inalte.
O sa le inalt cu doar un centimetru de ..intimitate , de acum cateva zeci de minute. Asa , pentru cei ce nu pot purta tocuri  dar le place privelistea.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini