Somewhere in time .


 Ochii tai si simfoniile pe care nu le am ascultat niciodata. Mirosul de vechi si de dragoste pe pielea ta.Atingerile la care am visat in toate timpurile si tot ce am daruit vreodata. 


....O seara splendida, cu lacrimi  dintr o rapsodie, despletite pe o piesa de teatru. Timpul .Sufletul.

Am cantat mii de piese, dar nu aceasta romanta in care tu ma imbratisezi  mai bland decat soarele, cu o sfiala din care nu trebuie sa inteleg decat ca ma iubesti mai frumos decat stie cerul sa iubeasca tot ce e sub el..Am mers, dar nu am atins pamantul asa ca in seara asta , cu pasi de o fiinta vie in dragostea din ochii tai.

 Dar acum, am momentul perfect in care vreau doar sa te iubesc in toate formele tale , antice, prezente si viitoare, in sunetele ce mi spun ce ti au spus si tie cand m ai cautat si erai la cativa pasi.  Va fi seara in care eu ma daruiesc inimii tale , seara in care bratele noastre  isi vor duce aminte de cartea scrisa de noi in alte odai, candva, demult.. buzele noastre vor descuia povestea noastra, cu fiecare sarut drag, pentru celalalt…

Te am avut mereu si   te am cautat in alte rapsodii, ai fost al meu dar nu am simtit mana ta pe umerii mei din cauza paltonului pentru vreme rea..iarta ma. Iarta mi toate zilele in care am stat mahnita. Erau zilele in care nu mai credeam. Acum iarta ma cu toata dragostea ta , pentru mine. Sunt a ta.

Comentarii

  1. Interesant articolul. Multumim mult.

    http://etigara-electronica.ro/dse901/55-mega-set-2-tigari-dse-901-acumulatori-de-280-mah.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini