Cocktailul cu doua paie

        In mangaierile tale nu exista secunde care  sa treaca , sau minute care sa ma plictiseasca. Mainile tale nu stiu dorul , si mi dau si mie asta. Buzele tale nu  mi spun povestea niciunei foste iubite, si asta mi se pare corect si matur. Nu ai pastrat la vedere nici o cicatrice, nici o urma de regret dupa vreo scena din fostele tale relatii, nici macar o amintire faina sla suprafata , pe acre sa fiu geloasa sau care sa mi trezeasca curiozitatea adanca de femeie. 


     Putini sunt ca tine stii? De obicei toti vin cu un rucsac de amintiri la prima intalnire, poate chiar si cu fosta de mana, crezand ca noi, cea care asteapta prezentarea nu o vedem. Dar nu si tu. Tu ai venit fara nici un rucsac, fara nici o urma de parfum , doar cu mainile balansandu se pe langa corp lejer .Mi a placut asta.
Nu p uteam sa ti citesc exact acel ,,ceva'' problematic pe care l caut de prima data la un barbat, pentru ai intui trecutul si prezentul la capitolul care, da, ma intereseaza.Nu , la tine , in ochii aia frumosi nu am vazut decat acel moment in care tu te indreptai spre masa la care te astepta o femeie frumoasa si putin curioasa. M ai surprins , dar am lasat nota pentru mai tarziu.
    Cu cat vorbeai mai mult, cu cat imi lasai senzatia ca  abia te ai nascut ? poate de cateva ceasuri, de ai asa o pofta de viata si de toate. Te ademenea tare la studiu chipul meu, si pentru ca ochii tai nu erau violenti, te am lasat. De obicei nu inghit privirile adanci, mai mult de cateva secunde, chiar sa fie ele si blande. A ta nu mi cerea nici o permisiune, nici nu o includea in calcul macar.Stiam ca sunt privita cand umbra chipului tau se misca pe masa, jucandu se intre mine si tine.
    Am stat la primele povesti  despre noi doua ore si pentru prima data nu am avut senzatia ca am repetat ceva. Ca am mai spus lucrurile alea vreunui barbat inainte de tine. Nu. Am avut o senzatia stranie , de parca tu erai prima persoana cu care vorbeam dupa multa vreme, cu adevarat.Sa fi fost toate celelalte discutii fara ... nici o interactiune empatica? Posibil.Insa ma bucuram acum, ca nu e asa cu barbatul asta din fata mea, care i seta mintii mele un ritm necunoscut. 
Cu tine am putut sa am niste discutii libere, fara bariere impuse de obicei de mine. M am trezit ca vorbesc cu tine lucruri pe care in mod normal le discut doar cu prietenele mele adevarate, care sunt langa mine , langa toanele sau gandurile mele albe sau gri 24 din 24. Tu ai reusit sa o faci in ...o ora?! Bravo. Ti am zambit cald si inteligent pentru marcarea asta si am bifat un ,,x'' la bile albe.


 Cocktailul meu s a terminat, m ai intrebat daca mai doresc unul , si pentru ca in mine avea loc un joc al libertatii, am zis ,,da''  in secunda urmatoare.Ai zis ,,ok'' si in secunda  doi ai  intins paharul tau neinceput( cel de al doilea) cu cele doua paie la nijlocul mesei.Eu am terminat in acelasi timp cu tine, si cu privirea ta undeva rezemata de a mea. 
A, si mi ai zis k nu mi ai mai luat altul doar pentru ca vrei sa plecam mai repede de aici si sa ma duci la un eveniment ce avea loc in acea dupa amiaza. Era o prezentare de moda. Nu as fi ratat asta, doar ca tu ti ai inchipuit ca as fi putut sa o fac. Am zambit, gandindu ma la cocktailul colorat si deloc anost la gust , te am luat de brat , si am plecat, cu viteze asemanatoare.















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini