Povestea femeii





                                                         ...Varstele vin cu povestile lor.


A mea, cea de 25  ani, a venit cu multa frumusete, atitudine si o nota de feminitate imbibata de mirosul maturitatii.
 
  Prin ochii mei curge altceva acum si se duce filtrat exact acolo unde trebuie; oamenii, locurile, lucrurile, chiar si nebunia de la servici au alta culoare acum, alta voce in mine.

  Dimineata , in oglinda nu o mai vad pe fata aceea , o vad pe femeia asta, iar asta e o transformare pe care mi o doream la un nivel profund. Se pare ca a venit exact cand trebuia, cu toate notele de varf pe care le vrea o femeie la un moment dat.

 Si daca pana acum am avut momente in care mi as fi schimbat varsta in una mai mica, daca as fi putut, acum nu mai e asa. 25 e varsta pe care  o ador, nu as schimba o pe nimic. 

    
    De cate ori ma surprind dansand  cu viata, de atat de multe ori zambesc fragil , delicat si cu curajul ce nu a existat pana acum.
   In plus , daca nu viata asta, atunci care mai e de trait?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini