Calatorie prin tango



Intindere. Nesfarsita. Nisip alb , caldut. Fin sub picioarele nestiutoare.

Undeva , in zarea nesfarsita, un punct alb incepe sa se dezvaluie .Tainic.Putin.

 Ma duc cu picioarele mai in fata, imi pun mana la ochi. Soarele ma ustura undeva in uitarile mele. Dar e bland cu mine .
  Vantul nu si spune numele in urechile mele. Tot ce pot e sa imaginez, fara pix si hartie.Ochii deschisi ai sufletului canta in mine.

   Si apoi, dunele au povesti serpuite, mute , dar sclipitoare .
Am mai fost pe- aici.

 Secrete de demult, cu nume de nedeslusit; fantome, picurii  de apa care de fapt nu exista in acest desert. Abstract. Fantezie.

..mai mult, mai dulce, mai tandru in mine.
Adancuri blande se etaleaza pe podiumul necalcat de picior omenesc de multi ani. Eu .Desertul . Intinderea.

Trecut, prezent imbibat de cerneala viitorului. Toate atat de aproape, de calde, de dezirabile.
Da!

 Tangoul e ritmul pe care se misca si dunele si sangele meu  . Foc , pamant si aer.

Apa rasuna undeva in departare, rascolita.
Nebunia poarta numele meu. Se duce fin pe umbra dunelor.


Popas. timpul perfect.
In marile mele, se scalda o sirena. O aud, o simt in straveziul 
ochilor tai.


...Alb. Bogatie. Viata.
           
                        si frumuseti pe care nu le poti cumpara de niciunde.



    Un tango in desert . O calatorie prin ceea ce nu vezi inca, dar exista.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini