Pentru atat de multe lucruri...




 Ca cerul e inorat , dar stiu senzatia soarelui,
ca vad un om care mi zambeste, poate cu admiratie sau nici nu conteaza de ce,
ca oamenii mai au un strop de bunatate in ei ,
ca te gandesti in secunda asta la un lucru si in cateva ore obtii lucrul respectiv,
ca nu exista niciodata o zi pe deplin nasoala,
ca am dorinte mari ,
ca stiu inca sa ascult , sa vad , ce nu e vizibil cu ochii,
ca am o pagina unde sa mi astern ganduri si emotii, pe care poate cineva le asteapta sa le citeasca,
ca am un pat care ma asteapta seara cand ma intorc acasa,
ca am muzica care ma linisteste in momente grele,
ca pot auzi ciripitul pasarilor dimineata,
ca cineva imi confirma din cand in cand calitatile,
ca sunt frumoasa ,
ca ajung in locuri minunate,
ca prietenii adevarati nu au cazut prada distantei si timpului,
ca azi e o zi in care am mai facut ceva,
ca pot trai prezentul frumos,
ca pot sa i incurajez pe cei slabi
ca ma iubesc si ma  admir...


...Pentru atat de multe lucruri sunt recunoscatoare , pentru atat de multe lucruri lupt , cred , iubesc,
pentru atat de multe lucruri traiesc in fiecare zi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini