Ah. Reprimare.Cuvinte ude

Nu stii, nu vezi, nu simti. Tu esti in lumea ta, acolo, departe . Nu ti incordezi muschii sa mi auzi gandurile , cum se ridica din panza lor si vor sa rupa tot , cum vor sa vada soarele.Habar nu ai ce foc imi strabate reteaua asta de fire ciudate ancorate in mine.
 Tu esti in alte zari.
Si eu nu pot sa mi port pasii nici in secret pe acolo, nu am bilet de intrare pe taramul tau.
Si stau aici, cu apa mea in fata ce curge intr o veselie, si nu am robinet sa o opresc, nu pot sa opresc nimic.Reprim in sacul meu mare de box cat muntele tau hymalaian pe care ai vrea sa ajungi . Mda.

 Si era asa de bine inainte, cand aveam ,,credit'' sa ma duc unde vreau, sa ma uit cum vreau. Sa urlu. Sa ti urlu tie in urechi. Sa te opresti sa ma asculti, sa ma intelegi asa cum trebuie. Vreau sa ma exprim. Sa nu pierd nimic din mine . Sa pun totul acolo unde trebuie.



Si tu sa nu ti mai intorci fata si sa ma asculti.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini