Si e atat de bine aici.E liniste

Nu de mult, dar parca de o eternitate, mi am gasit un nou loc unde sa vin acasa dupa servici, unde sa mi asez trupul in patul atat de primitor , unde sa mi gasesc liniste si sa binecuvantez prezentul. E un loc ce ma are in suflet, nu stiu inca cu ce si de cand, sau poate ce daruri am pus eu aici , pentru el; dar e atat de bine si de mult calm in mine si in el ..in acelasi timp..

Stii, tu Delia, niciodata nu ai simtit o casa ca fiind un loc definitiv al tau, nu ai avut nici un sentiment de posesiune al unui loc , poate inafara de casa parinteasca..Si cgiar acu ceva vreme scriam aici ca nu ma simt intre patru pereti, ei nu exista, ei nu sunt limite.Ciudat.M am opus totusi sa plec din acel loc in care nu simteam nimic.Am acceptat totusi intr un tarziu, ca poate ceva mai bun ma astepta si acum imi dau seama ca asta era intr adevar.Locul asta ma astepta, sa ma intampine in fiecare zi cu o vorba buna, cu un zambet, cu o liniste si o forta a vietii inimaginabila..Si de ce se mai mira careva cand ma aude cantand prin casa cu o veselie nebuna?!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini