Lasa-mi mainile!

   Lasa mi mainile sa te incalzeasca.Nu le opri, au atatea de daruit,
Lasa mainile sa ti scrie cald, randuri dintr o viata pe care nu o cunosti,
   Lasa mi mainile sa ti cutreiere firele de par, brunet si alb, si sa le numere anii,
Lasa mi mainile sa te conduca la intuneric, atunci cand ele se aseaza pe ochii tai,
   Lasa mi mainile sa ti cante un cantec de noapte buna atunci cand strabat un trup istovit, cu miscari blande,
Lasa mi mainile sa ti spuna focul si iubirea din mine atunci cand le intalnesc pe ale tale,
   Lasa mi mainile sa ti mangaie buzele si chipul in dimineti sau seri de chihlimbar,
Lasa mi mainile sa te cheme cand nu esti sigur de vocea din tine,
   Lasa mi mainile sa ti vanture obrazul, cand ma ranesti
Lasa mi mainile sa  stie tot despre emotia noastra impreuna ,
   Lasa mi mainile sa ti asculte inima, cand nu stii ce poveste urmeaza ..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini