Daca ai sti

Daca ai sti tu , suflete calator cu zambetul tau sarmant cat de putin ai stat si cat de mult mi ai daruit..Cat de intens ai stiut sa lasi sa fie totul in urma ta, cat de neprietenoasa plecarea ta si umbra aievea peste tot.Si tocmai de aceea, am stiut inca de la inceput ca este mai mult decat pare a fi la inceput, am stiut ca noi doi  vom fi cumva..in acelasi timp. Daca ai sti ca mi ai redat o libertate pe care nu mi am permis o niciodata, daca ai sti cate m ai invatat despre mine si cate ai sa ma mai inveti..Ai fost actul pe care l am semnat cu intarziere dar cu o luciditate totala, cu acord deplin.Inca o data multumesc! Esti o lectie de pret, de valoare pe care nu am de gand sa o risipesc! Tu zambet cald, ochi ispititori si voce de stapan si sclav..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini