Cateva stele si o mana

Am intins mana zilele astea dupa stele..am cautat una mai indeaproape, una speciala. Alergand , respirand pe campia intinsa si gustand din aerul atat de gustos si plin de viata, inaintam cu o bucurie certa de a fi atat de aproape de ceva.Am auzit cantece diverse , triluri, am intalnit si gropi in care as fi putut sa cad pe poteca mea, dar am stiut sa ,,sar '' si nu am patit nimic..
 Ziua sau noaptea nu le mai deosebesc, ambele au acelasi cer pentru mine, aceeasi stea care vrea sa fie gasita atat de curand, pe care o vad si ziua si noaptea , si in somn si cand sunt treaza..E steluta mea si glasul ei imi  canta frumos in suflet...E promisiunea cea  mai dulce pe care ma avut o vreodata de la mine.Si steluta se indreapta tot mai mult spre mine in fiecare zi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini