Un vis aparte si o zi de poveste

M am trezit alintata atat de frumos de razele soarele ce mi mangaiau fata:) Am mai lenevit un pic si am adormit la loc, dar fiind ziua mea libera, mi am permis.Am avut un vis care mi a dat desteptarea promitator si m a invaluit in sentimente prezente.


  Am visat ca eram pe o mare intinsa, si inotam la suprafata ei . Apa era de un bleu inchis, parea ca ascunde multe dedesubtul ei..Si totusi, era o apa care pe cat era de adanca, pe atat era de prietenoasa; ma sustinea in calatoria mea inot  . Nu era nici o greutate sa inot, nu  eram obosita, din contra, parca apa era cea care ma tinea la suprafata , parca ma tinea in palma ei.  La un moment dat, un val mare a venit deasupra mea, si eu am inotat prin el , nesimtind nici un pericol, trezindu ma iar la suprafata. Intinsa mare ma sustinea, eram ca un calator privilegiat .. A fost o calatorie lunga, dar in sfarsit am ajuns si la tarm.
Vedeam in urma acea mare ce spunea ceva , si ce ascundea ceva in valurile ei . Am aflat in ultimile clipe , cand deschisesem ochii ca visul avea sa mi pecetluiasca toata ziua si sa mi germineze seminte de putere, si incredere, mai frumos si mai special ca oricand.
   A fost unul din putinele vise care te surprind prin forta subconstientului de a ti arata calea si de a ti elibera sufletul.:) Visele sunt porti secrete. Ce afli dincolo de ele, se numeste Incubatia sentimentelor pierdute .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini