Un om si o manusa

Ieri, mergeam spre casa. Intrasem la un magazin  si mi scosesem de pe mana o manusa ca sa pot plati; dupa ce am iesit din magazin nu mi am pus manusa imediat pe mana , ci o tineam la subrat.Mergand si fiind atenta la altceva, manusa a cazut, eu nu am bagat de seama. Dupa cativa metri, din urma mea aud o voce de femeie:,, Ati scapat o manusa?'' ,,DA'' ,, Vedeti ca a luat o boschetarul ala , acum e ajuns aproape de tomberon''. Fiindca eram cu un prieten, el auzind asta , s a enervat cumva ca acel boschetar nu o lasase in drum si o luase si a zis sa mergem dupa el sa cerem manusa. Ajungem din urma boschetarul si prietenul meu il intreaba daca a gasit manusa. El, saracul , spune amarat: ,, Da, am gasit o si am pus o pe mana ca mi era frig'' In timp ce spunea asta, ma uitam la mana lui care descoperea cealalta mana si vad manusa mea ( mica de altfel pe mana lui mare) si pe deasupra o alta manusa murdara de a  lui. A scos manusa mea gata sa mi o redea, fara nici o retinere. M am uitat la el si am zis : ,,Nu , lasa, ia o si pe asta''. Gestul lui si ce spusese mai devreme m au facut sa ma gandesc ca omul ala avea nevoie de manusa aia ca sa se incalzeasca. Nu era un nesimtit , nu era un hot, se vedea clar. Am plecat gandindu ma ca am facut o fapta buna, am ajutat un om care avea nevoie de atat de putin. Si boschetarii merita ajutati, chiar daca sunt infranti de mizeria lor de pe haine, de pe chip sau din buzunare.Sunt si ei oameni care au dreptul la viata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini