Sunt !!!!!!!!






 Sunt ceea ce saruta soarele in primele clipe ale diminetii, sunt vibratia inalta pe care ai simtit o in tine cand te am alintat cu vorbe frumoase si zambete plin de dragoste, sunt mana care ti a atins pielea si ti a lasat amprente pana in dedesubturi, sunt floarea pe care ai vrea o la fereastra ta in fiecare zi! 
  Imi iau seva din toate culorile ce deseneaza curcubeul..ti o dau si tie , chiar si atunci cand nu vreau. Sunt in ochii tai o fiinta mica dar cu suflet mare! Te stiu cand te doare, te stiu cand razi, te stiu cand esti plecat , te stiu fara sa inchid ochii..Sunt in fotoliul pe care stai si tu, adesea, privind la marea frumoasa si linistita..
  Iti prind aripile, mainile, cuvintele si ti le dau cu putin din pudra cea mai parfumata in fiecare zi..!
 Sunt cand nu crezi ca sunt acolo.Nu plec, poate nici daca ma alungi.Sunt in cerul tau, cu luna ta, prin stelele tale si te am!
  Sunt...Sunt aici.Nu plec nicaieri, nu am descoperit vreun loc mai bun ca asta. Nu am vazut o lume mai bogata ca aici.Nu am aflat vreun alt corp in care sa ma duc inca. Sunt aici ! Raman cu Tine.

  Sunt si nu am de gand sa nu mai fiu cumva, prin cine stie ce moduri de a disparea...Cred in ceea ce sunt si ceea ce am devenit crede in Mine. Sunt!!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini