Pisici..Miau!



 Ma uit la poza asta si mi place tare mult..E pisica unei prietene de suflet, si desi o am mai demult, abia acum am vazut o cu adevarat, adica am realizat ce pisica frumoasa e.
 E o pisica jucausa, care nu face doar pe placul tau; se catara pe dulap ..cum nu stie nici stapana, eu nici atat..:)

 Ma uit la blanita Pishtiulinei( Asa o cheama- funny nu?)  si  imi vine un chef nebun sa zbor pana la Focsani in o secunda sa pun mana pe ea, si sa i fac o vizita neasteptata si stapanei.:D sa fie total surprise..

  A, am uitat sa va spun ca pisica asta de prima data cand vorbeam la telefon cu stapana ei, venea si se dadea pe langa telefon sa ma auda si pe mine:) E o dragutza de pisi:*
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini