O pisica

    Am in apartament un cuplu care are o pisica, un motan tigrisor. Cei doi sunt plecati pentru cateva zile si au lasat pisica in grija noastra, cei din casa. Si pisi sufera deja de dorul lor , e a 2 a zi in care e cam singurica . Bine, are la dispozitie cam toata casa, inafar de camera mea( de care e fascinata si camera celorlalti 2 colegi cu care mai stau). Azi a umblat saracutza de ici colo, ba in bucatarie, ba pe hol, statea si mai plangea un pic cu mieunaturile ei dragute. Nu demult , acu vreo ora, a prins usa de la camera mea deschisa si la fel ca de fiecare data, a tulit o sub patul meu, acolo e locul ei care o fascineaza.Nici nu am stiut ca era sub pat, caci nu o vazusem cand a intrat, dupa ceva timp am auzit fosnaituri sub pat - am niste cursuri si lucruri sub pat si i place enorm de mult sa se tolaneasca pe ele...Ce sa i fac? Inainte ma suparam, acum am vazut tristetea ei si am luat o in brate si ma m jucat cu ea.Se alinta ca un copil mic si cand am lasat o jos , a inceput sa mi demonstreze ca e o pisica jucausa si mi cerea parca sa o mai mangai, sa mai stau cu ea sa ma joc...Imi place ca ma inteleg cu ea.Zic ,,miau '' si mi raspunde uitandu se atenta si curioasa la mine, si e adorabila. si mi dau seama ca animalutzele astea care stau cu stapanii lor chiar se ataseaza de ei, chiar simt atunci cand ei nu le acorda atentie si se simt triste...Eu am incercat sa i alung un pic din dor motanelului curios, si cu siguranta s a simtit mai bine.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini