O intalnire frumoasa






  Astazi am avut parte de o ,,intalnire'' frumoasa. O prietena draga a venit in Iasi si a trecut si pe la mine, sa ne vedem, asa cum promisese. Timpul a fost  scurt,dar totusi ne am bucurat de cateva clipe lungi, traite cu nesat; le am simtit cu sufletul.Am stat la povesti, am impartasit ganduri ca si in zilele in care stam la telefon si povestim de se satura reteaua Orange de noi; si a fost deosebit pentru ca era prima data cand stateam fata in fata dupa ce am legat aceasta prietenie stranie si deplina.Noi nici nu am simtit asta, de parca ne vedeam pentru a 100 a oara, nu a fost nici o retinere, nu o luasem de la zero nicicum.
 Ne am facut cate un cadouas reciproc si cateva poze au condimentat aceasta intalnire...de fapt reintalnire.( Spun asta pentru ca amandoua simtitm ca noi doua ne cunoastem de mult timp, poate dintr o alta viata) .
Ma bucur enorm ca am reusit sa ne vedem, si ca am legat prietenia , si mai precizez ca nu este zi in care sa nu distrug sensul cuvantului ,,distanta'' in aceasta prietenie adevarata si unica.Distanta nu exista , exista eternitate, si inimi..!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini