Ordinary...

Deja nu mai este ciudat cum vin raspunsurile in viata mea.In fiecare zi aflu ceva , un raspuns la cate o intrebare care se perinda prin minte.Si e minunat.Sunt atat de recunoscatoare pentru modalitatile in care noi oamenii avem acces la cunoastere..Eu in ultima perioada aflu raspunsurile prin mine insumi, caci ele se  afla deja in mnine, si traiesc doar o stare de reamintire a lor.Ce  i drept, am lucrat sa ajung aici si inca lucrez, e proiectul cel mai mare al meu care ma face sa cunosc cuvantul perseverenta si chiar sa l aplic si in alte situatii de viata.Wonderfull!
Si fiindca ma aflu in concediu medical , nici asta nu mi se pare straniu.A venit la timpul potrivit, poate ca eu sa am mai mult timp pentru lucrurile care ma preocupa.Si nu pot decat sa ma bucur, mai ales ca starea de sanatate e buna, o tin sub control cu ajutorul resurselor inimaginabile pe care le are corpul meu -mintea este unul din ele!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini