Miracolele exista in fiecare din noi





,,Miracol'' , un cuvant mare pentru unii sau atat de familiar pentru altii. Din perspectiva mea, este un cuvant ce exista si are viata. Ce ar fi un miracol? O intamplare neobisnuita, de multe ori inexplicabila, care se produce cu ajutorul unei forte invizibile si este de natura divina.
 Ca si in alte cazuri, nu am reflectat pana acum la acest cuvant, nu l am gasit oarecum in viata mea pana acum, nu s a produs ceva care sa ma faca sa zic ,, Asta e un miracol'' . Dar zilele astea , stand atat de mult cu mine in interior, ascultandu mi vocea inimii, simtind lucruri atat de pure si frumoase, incep sa mi dau seama de multe miracole care exista in viata mea.
 Unul , si cel mai frumos din ele este insasi viata care curge prin mine si care creeaza prin mine. Si nu, nu zic nimic exagerat. Viata mea e demna de cuvantul ,,MIRACOL'' , da este. Cineva cu o putere mai mare mi a dat atatea daruri prin care acum pot sa creez, pot sa ajut, pot sa fac ceva semnificativ in viata altor oameni.Sunt recunoscatoare pe deplin pentru asta. :)

  Un miracolul pe care il traiesc de ceva timp incoace este cel al iubirii. Am coborat adanc in mine , in toate abisurile pe care le am creat eu inconstient, si am facut lumina, prin iubirea pe care mi  o port. Am lasat sa vina vindecarea prin iubire, prin respect fata de mine, am iertat si nu am incetat sa iubesc. Iubirea este singurul lucru care a putut face lumina in viata mea.
Am inceput sa cred in aceasta iubire atat de puternic in timp ce ea se adancea in toate colturile fiintei mele , incat urmatorul pas a fost facut natural, fara nici un efort: Am indreptat aceasta iubire si spre altii. Le am aratat cum am putut  si le arat in  continuare tuturor ca exista iubire si ea este cel mai frumos dar lasat de Dumnezeu pentru ca noi sa putem sa fim deplini si fericiti.  Am inceput sa rezonez in mod natural, cu persoane care au atata nevoie de iubire si  culmea, ei se indreapta spre mine, si impartim aceste sentimente pure. Am descoperit dintr o data atata deschidere in mine, atata dragoste pentru oameni si ei pentru mine, incat faptul de a darui in sine aceasta dragoste si de a o primi in cantitati impresionabile este un miracol.
 Nimic nu e imposibil in aceasta viata, aatt timp cat traiesti in adevarul inimii tale. El este singurul adevar care nu se schimba, nu moare, nu este detronata de altele si nu face rau, nu distruge. De la adevar pana la miracol nu este decat un mic pas, pasul extrem al inimii si al dragostei.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini