Barbatul ,,comun''

O prietena m a sunat de dimineata spunad ca are nevoie sa vorbeasca cu mine in legatura cu o situatie care a facut o furioasa. Aflase aseara ca o prietena destul de buna se vede cu barbatul cu care este ea in prezent. A aflat de la o prietena comuna , care i a zis ca acea femeie pe care o credea prietena spusese ieri intr o discutie de rutina ca s a vazut cu un tip si e foarte incantata. Descrierea acelui barbat era perfecta si reflecta barbatul cu care se vede prietena mea.Dandu si seama de asta, prietena mea, L. a sunat o pe respectiva, insa fara raspuns, l a sunat pe el, barbatul comun dar fara raspuns din nou.A inteles ca este adevarat.
Vorbind cu ea la telefon ,i au dat lacrimile.Simtea furie pentru acea femeie care se pretinde a fi prietena dar se vede pe ascuns cu barbatul din viata ei. Simtea durere , acea durere a tradarii. Mi a spus ca nu intelege de ce .Nu i am putut spune decat ca unii oameni nu au capacitatea de a se iubi destul de mult pe ei insusi incat sa nu se angreneze in relatii care le dauneaza lor in primul lor si care nu sunt corecte. I am mai spus ca acea femeie inca nu si a deschis ochii, si pentru asta trebuie iertata.Am rugat o sa nu si tina furia pentru ea in continuare si sa o ierte , si sa renunte la acel barbat care are ochi si pentru altcineva, pe ascuns.Ii doresc numai bine, liniste si putere de a ierta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini