TRAIESTE ACUM, IN PREZENT!

Astazi am revenit la un adevar pe care vreau sa l traiesc tot mai mult, in fiecare zi a vietii mele. Acest adevar se refera la faptul k momentul prezent trait ne confera acces la toate posibilitatile universului. A trai ACUM implica atat de multe...inseamna a fi constient de tot ce te inconjoara....a-ti uni toate simturile cu care te-a daruit natura pentru a avea acces la realitate si pentru a putea crea. Constientizam momentul actual in care traim in toate formele lui? Reactionam acum asa ne indica simturile incat sa ramanem totusi conectati cu noi si cu exteriorul?
Aceste intrebari isi au rostul in focalizare pe ceea ce facem in fiecare moment si rezultatele pe care le obtinem. Atentia si intentia sunt o parte din rezultat.
Eu: nu sunt mereu constienta de imortalizarea momentului actual, a secundei, a minutului si vreau sa schimb asta inca de acum.de ce?pentru ca am avut doar 2 momente in viata mea (majore) in care am simtit efectiv ca sunt cu picioarele in papuci, ca merg, ca respir, ca zambesc, am constientizat si cel mai mic amanunt legat de mine.si sentimentul poate fi redat prin cuvantul VIU. Eram vie. Exprimam ceva.si de asta vreau sa revin la acest ACUM atat de important. Am inceput sa citesc o carte de Eckhart Tolle, Puterea prezentului, si aflu lucruri bazate pe experienta, foarte interesante.
Ajung la concluzia ca lumea exterioara a juns sa ne deconcentreze si sa ne manipuleze incat ar trebui sa ne creem fiecare coltul nostru de deconectare cu exteriorul si conectare cu interiorul nostru. Cand iesim pe strada in loc sa mergem linistiti, ne uitam in stanga si in dreapta si tot felul de miscari, cuvinte ne distrag atentia si creeaza reactii comportamentale si mentale care se intiparesc in constient si urmeaza a ramane acolo..in viitor ca programe.Asta e trist. Insa daca noi am putea sa ne creem doar un anumit perimetru de receptare a exteriorului, am fi mai linistiti si mai vii, mai prezenti. Am consolida baza noastra initiala. Am putea sa facem mult mai mult, in fiecare zi. Nu am mai fi atat de obositi si de mici- ca randament intelectual.
A trai acum insemna a te alinia cu mersul universului. A merge in pas cu stelele, soarele sau planetele. A respecta celelalte lucruri de pe pamant- inmugurirea copacilor si a plantelor, cresterea formelor vii in general...totul se reduce la CONSTIENT si ACUM.CONSTIENT, ACUM, CONSTIENT, ACUM....
ACUM: cand citesti o carte, sa fii constient de cuvintele scrise acolo ca si cum ti le ar rosti cineva in momentul acesta, de fata, sa simti cum ti—ar spune in fata acele randuri scrise acolo. Sa mirosi ce simte celalalt, sa zambesti sincer , sa te uiti in ochii lui- prin acea carte pe care o tii in mana. Asta e lectura adevarata.
CONSTIENT: mix de simturi incordate la maxim si ,,vizualizarea’’ lor si a capacitatii lor de lucru in momentul de fata.
DECI, ANCOREAZA-TI TOATE SIMTURILE IN PREZENT, IN CLIPA DE FATA SI INCEPE SA TRAIESTI FIOECARE SECUNDA INTR-UN MOD UNIC!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Copilaria cu povesti despre foarfece, rochite si ...creatie.

Dans de imagini